گلدان های تبلیغاتی انگلیسی

۵ بازديد
آیا تا به حال در مورد گلدان های تبلیغاتی انگلیسی شنیده اید؟ لزلی سائتا از خانه 100 ساله من به این موضوع می پردازد که چگونه این اقلام منحصر به فرد کلکسیونر این ضرب المثل قدیمی را در مورد تبدیل شدن زباله های یک مرد به گنج مرد دیگر اثبات می کند! بسیاری از آنها بیش از یک قرن است که دفن شده اند. با نکات لزلی شروع به جمع آوری این قطعات وینتیج سرگرم کننده از اروپا کنید و به یک خریدار باهوش تبدیل شوید!گلدان های تبلیغاتی انگلیسی

آیا تا به حال در مورد گلدان های تبلیغاتی انگلیسی شنیده اید؟ لزلی سائتا از خانه 100 ساله من به این موضوع می پردازد که چگونه این اقلام منحصر به فرد کلکسیونر این ضرب المثل قدیمی را در مورد تبدیل شدن زباله های یک مرد به گنج مرد دیگر اثبات می کند! بسیاری از آنها بیش از یک قرن است که دفن شده اند. با نکات لزلی شروع به جمع آوری این قطعات وینتیج سرگرم کننده از اروپا کنید و به یک خریدار باهوش تبدیل شوید!
در بالای یک پیشخوان چوبی چندین گلدان تبلیغاتی انگلیسی از سنگ آهن سفید در اطراف مجموعه ای از ساعت های عتیقه قرار دارد
حتی زمانی که خالی باشد، این گلدان‌های تبلیغاتی انگلیسی زرق و برق دار وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند، در یک عکس زیبا ظاهر می‌شوند.

سفر به بازار کثافت

یک سال پیش در بازار رز بول فلیا بودم و اولین گلدان تبلیغاتی انگلیسی خود را خریدم. در آن زمان، من حتی نمی دانستم آنها چه هستند. من فقط از ظاهر آنها خوشم آمد. من کمی تحقیق کردم و متوجه شدم که این گلدان ها از سنگ آهن ساخته شده اند.

بیشتر قطعات سنگ آهن تبلیغاتی عتیقه متعلق به بریتانیای کبیر یا فرانسه هستند و قدمت آنها به اواخر دهه 1800 باز می گردد. برخی از محبوب ترین گلدان های تبلیغاتی برای نگهداری مارمالاد، گوشت های گلدانی، خمیر آنچوی و خردل فرانسوی استفاده می شد. پس از استفاده از این گلدان ها، آنها را به عنوان زباله دور انداختند.

نمایی از بالا از دو کتاب عتیقه در کنار چندین گلدان تبلیغاتی انگلیسی

قدمت آن به اواخر دهه 1800 باز می گردد، گلدان های تبلیغاتی انگلیسی در محیطی معاصر به تاریخ زنده تبدیل می شوند.
سه بطری شیشه ای آبی در کنار چندین گلدان تبلیغاتی انگلیسی سنگ آهنی سفید
سنگ آهن سفید درخشان این گلدان های تبلیغاتی انگلیسی به زیبایی مکمل آبی های درخشان در بطری های شیشه ای است.

گنج مدفون

چیزی که فکر می کنم در مورد گلدان های سنگ آهن انگلیسی بیشتر جالب است، جایی است که آنها پیدا می شوند. بسیاری از آنها از زیر زمین کنده شده اند. در واقع بیشتر این گلدان ها یک قرن است که در خاک مدفون شده اند. در بسیاری از مناطق روستایی در لندن و فرانسه، تا اواسط دهه 1900 هیچ زباله ای وجود نداشت. بنابراین ساکنان گودالی در ملک خود حفر کردند و زباله های خود را داخل آن ریختند. حتی پس از 100 سال، گلدان های آهنی دست نخورده باقی مانده اند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.