با این 10 آیتم تبلیغاتی خلاقانه تأثیر بگذارید

۵ بازديد
به لیست به روز شده هدایای تبلیغاتی خلاقانه من در سال 2022 خوش آمدید. ما این وبلاگ را بر اساس سفارش مشتریان، محصولات پرطرفدار به اشتراک گذاشته شده در رویدادهای مجازی و تحقیقات عمیق در مورد آنچه مشتریان شما می خواهند، به روز کردیم.با این 10 آیتم تبلیغاتی خلاقانه تأثیر بگذارید

به لیست به روز شده هدایای تبلیغاتی خلاقانه من در سال 2022 خوش آمدید. ما این وبلاگ را بر اساس سفارش مشتریان، محصولات پرطرفدار به اشتراک گذاشته شده در رویدادهای مجازی و تحقیقات عمیق در مورد آنچه مشتریان شما می خواهند، به روز کردیم.

هیچ احساسی بهتر از این نیست که یک مشتری بگوید: "وای، من قبلاً چنین چیزی را ندیده بودم!" وقتی محصول تبلیغاتی شما را می بینند.

بروشورهای تبلیغاتی باید شرکت و برند شما را به نمایش بگذارند. برای متمایز شدن و ایجاد تأثیر مثبت، خلاقانه در مورد گیفت تبلیغاتی که هدیه می دهید فکر کنید.

10 آیتم تبلیغاتی خلاقانه: به روز شده در سال 2021

در اینجا لیست دستچین شده من از اقلام تبلیغاتی خلاقانه است که به برند شما کمک می کند تأثیر بگذارد.

1. بطری فولادی ضد زنگ ایستگاه شارژ هیدراتاسیون

2. نگهدارنده تلفن رومیزی موبایل

3. شارژر بی سیم نور محیطی

4. تار گردن

5. پتو پیک نیک جیبی

6. حلقه کلید LVL

7. نقطه یاب بلوتوث

8. کلاچ اسلاید

9. کاشت درخت کاج Growables

10. Robo-Cube Puzzle Fidget Toy

بیایید نگاهی بیندازیم به چه چیزی این اقلام تبلیغاتی را خلاقانه می کند!

1. شارژ بی سیم بطری آب فولادی ضد زنگ

آب و تکنولوژی دو چیز که بدون آنها نمی توانیم زندگی کنیم. این بطری استیل ضد زنگ شارژ بی سیم تضمین می کند که همیشه هر دو را داشته باشید. بطری استیل ضد زنگ 22 اونسی دارای پایه پلاستیکی ABS است که شامل یک پد شارژ بی سیم است. فقط پیچ آن را باز کنید و روی دستگاه خود قرار دهید و در حال حرکت شارژ کنید. این در رنگ مشکی است و می تواند با آرم سازمان شما درست روی بطری سفارشی شود.

2. نگهدارنده تلفن رومیزی موبایل

آیا می دانستید که یک آمریکایی به طور متوسط ​​98 بار در روز گوشی خود را برمی دارد؟ در اینجا یک راه خلاقانه برای کاهش این تعداد وجود دارد. نگهدارنده تلفن رومیزی موبایل! این پایه تلفن دقیقاً در پشت مانیتور لپ تاپ یا رایانه شما قرار می گیرد تا تلفن شما همیشه در دسترس باشد. طراحی مغناطیسی آن می تواند تا 0.6 پوند را تحمل کند که حتی برای سنگین ترین آیفون، 12 پرو مکس، به اندازه کافی قوی است.
بعلاوه، با طراحی باریکی که تنها 11/1 اینچ ضخامت دارد، این نگهدارنده رومیزی متحرک برای کارگران هیبریدی آسان است که در یک کیف بیندازند و هنگام انتقال به دفاتر با خود ببرند. برای به حداکثر رساندن آگاهی از برند، یک اثر چاپ رنگی اضافه کنید و یک محصول تبلیغاتی خلاقانه خواهید داشت که گیرندگان دوست دارند از آن استفاده کنند.

3. شارژر بی سیم نور محیطی

در اینجا یک راه سرگرم کننده و خلاق برای روشن کردن نام تجاری شما وجود دارد. این شارژر بی سیم دارای یک لبه زیبا است که برای نشان دادن وضعیت شارژ روشن می شود - سبز برای شارژ کامل و آبی برای شارژ.
این دستگاه با هر دستگاه مجهز به Qi کار می کند و همچنین دارای یک آشکارساز اجسام خارجی است که در صورت قرار دادن هر گونه اقلام فلزی روی شارژر به کاربر هشدار می دهد. روکش آلومینیومی باعث اتلاف آسان گرما و دوام می شود. این محصول در رنگ‌های سیاه یا سفید عرضه می‌شود و دارای یک نشان تجاری تمام رنگی برای ظاهری جسورانه از برند است.

4. بسته بندی گردن

با این گیفت تبلیغاتی خلاقانه استراحت و آرامش را هدیه دهید. Neck Wrap با گرم یا سرد شدن، در برابر پوست شما احساس شگفت انگیزی می کند و در عین حال یک تجربه اسپا را مستقیماً از خانه ارائه می دهد. این برای کمک به از بین بردن تنش یا خنک کردن شما پس از یک روز به خصوص پر استرس ساخته شده است. با این حال، چیزی که ما در مورد آن دوست داریم، چاپ کامل فرآیند چهار رنگ است. با افزودن طرحی خلاقانه در رنگ‌های رو به جلو، این محصول را واقعاً متعلق به خود کنید و گیرندگان را به روشی واقعاً به یاد ماندنی خوشحال خواهید کرد.

5. پتو پیک نیک جیبی تمام رنگ

اگر تا به حال در یک رویداد در فضای باز در حمل یک پتو گیر کرده اید، قطعا از این محصول قدردانی خواهید کرد. این یک پتوی کامل پیک نیک است که در یک کیسه مناسب 7.87 در 7.87 اینچی جمع می شود که به راحتی در یک جیب یا کیف قرار می گیرد. حتی دارای گوشه‌های وزنی است که به آن کمک می‌کند حتی در بادخیزترین روز هم بمانید.
این با پلی استر ریپس استاپ بادوام ساخته شده است و آن را پتوی عالی برای دوام در هر شرایطی می کند. و با چاپ تمام رنگی 100 درصد قابل سفارشی سازی، حتی روی کیف، هر جا که این پتو می رود، تأثیری جسورانه بر برند خواهید داشت.

6. حلقه کلید چرم گیاهی

در اینجا یک محصول تبلیغاتی خلاقانه منحصر به فرد وجود دارد که ظاهر و احساس برتری دارد. این حلقه جاکلیدی که با چرم گیاهی متقاطع با کیفیت بالا ساخته شده و با رنگ کامل پر جنب و جوش چاپ شده است، هدیه ای گران قیمت و در عین حال کم هزینه را ارائه می دهد که بارها و بارها مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از گزینه چاپ تمام رنگی استفاده کنید و طرحی منحصر به فرد ایجاد کنید که گیرندگان همیشه آن را به خاطر بسپارند.

7. نقطه یاب بلوتوث

در اینجا یک مورد مفید است که همه به آن نیاز دارند. نقطه یاب بلوتوث به شما کمک می کند تا موارد مهمی را که به راحتی جابجا می شوند پیگیری کنید. آن را به چیزهایی مانند کلیدهای خود وصل کرده و با تلفن خود جفت کنید. سپس می‌توانید از برنامه Spot برای ردیابی مورد استفاده کنید و حتی زمانی که می‌خواهید از یک مورد مهم جدا شوید، هشدارهای اعلان را تنظیم کنید.
به این ترتیب، دیگر هرگز کلیدهای خود را پشت سر نخواهید گذاشت. یک چاپ دیجیتالی چاپ شده در Spot اضافه کنید و یک آیتم تبلیغاتی سرگرم کننده و خلاقانه خواهید داشت که برند شرکت شما را فعال می کند.

8. کلاچ اسلاید

دارنده کارت، بند تلفن، و پایه تلفن - همه در یک؟ خیلی خوبه که درست باشه؟ جواب منفی! ClutchSlide همه این کارها را انجام می دهد. ابعاد آن 3.57 x 2.25 اینچ است و دارای یک صفحه مارک است که به پشت هر گوشی می‌چسبد.
سپس ClutchSlide به طور ایمن روی صفحه قرار می گیرد. این بخش قابل جابجایی باعث می شود که همچنان بتوانید تلفن خود را به صورت بی سیم شارژ کنید.
کارت های ضروری را با خیال راحت در اسلات کارت موجود ذخیره کنید، که محافظی محافظتی در برابر سرقت اطلاعات خارجی ارائه می دهد. بند الاستیک گوشی را روی دست کاربر محکم می کند و از افتادن تصادفی آن جلوگیری می کند.
همچنین یک پایه تاشو ارائه می دهد که دستگاه ها را در زاویه ای عالی برای تماشای هندزفری نگه می دارد. نام یا لوگوی خود را با استفاده از یک چاپ دیجیتال چهار رنگ اضافه کنید و همه آن را در یک جعبه هدیه سفید بسته بندی کنید تا یک ایده خلاقانه هدیه بگیرید.

9. کاشت درخت کاج Growables

در اینجا چیزی است که احتمالاً می توانید روی عدم داشتن مشتریان حساب کنید. کاشت درخت کاج! این یک گلدان تبلیغاتی فیبر بارور است که 100 درصد ارگانیک، پایدار و زیست تخریب پذیر است. ساخته شده از چوب صنوبر و بدون چسب یا چسب تولید شده، آماده قرار دادن در خارج از خاک و رشد است. آب، هوا و ریشه ها به دیوارها نفوذ می کنند، به این معنی که نیازی به سوراخ های زهکشی نیست.
این کیت شامل یک غلاف خاک، بسته بذر، چوب چوبی و دستورالعمل است. این جعبه در داخل یک جعبه هدیه کرافت بازیافتی قرار می‌گیرد که می‌توان آن را با یک چاپ تمام رنگی شخصی‌سازی کرد، یا می‌توانید از بین چهار طرح برچسب استوک انتخاب کنید.

10. Robo-Cube Puzzle Fidget Toy

در اینجا یک اسباب بازی سرگرم کننده فیجت وجود دارد که مشتریان یا کارمندان از آن قدردانی خواهند کرد. این ربات ۷ اینچی با الهام از پازل های کومیکی ژاپنی می تواند به یک مکعب یا هر شکل خلاقانه و پشتی تبدیل شود.
این از چوب سخت طبیعی ساخته شده است که به رنگ طبیعی، مشکی یا نقره ای می آید. یک لوگوی چاپ شده به خود پازل و جعبه هدیه شفافی که در آن قرار دارد اضافه کنید، و یک گیفت تبلیغاتی خلاقانه و سرگرم کننده خواهید داشت که مشتریان نمی خواهند آن را کنار بگذارند.

برند خود را با محصولات تبلیغاتی خلاقانه فعال کنید

برند شما با این ده محصول تبلیغاتی خلاقانه متمایز خواهد شد. وقتی خارج از چارچوب فکر می کنید تا اقلامی را بیابید که باعث خوشحالی، الهام بخشیدن و محافظت از مشتریان شما می شود، تأثیر مثبت پایداری خواهید داشت!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.